Sales pitch op LinkedIn

Slide 1

Doorrood voor GDF SUEZ

 

Vraag

Doorrood vroeg: “Voor GDF Suez maken we een B2B-campagne. Wil jij ons daarbij helpen als vaste tekstschrijver? Om te beginnen met een sales pitch voor de LinkedIn-pagina’s.”

 

Oplossing

Sales pitch. Verkoopboodschap. In drie regels vertellen wie je bent en wat je doet. En wat je klanten daaraan hebben. Tekstschrijver Eveline houdt ervan. Wat ze vooral leuk vindt: eerst heel veel lezen – over de campagne, de kernwaarden, de merkinformatie, missie en visie van het bedrijf. Daarna vragen: wat is nu écht belangrijk? En al die informatie vervolgens samenvatten, in een minitekstje dat hart en ziel van een bedrijf blootlegt. ’t Is eigenlijk een soort bedrijfspoëzie, waarmee je klanten verleidt. Niet door te brallen in blabla, maar eerlijk, nuchter en zakelijk zeggen waar het op staat.

 

In samenwerking met

Doorrood Persuasive Agency